مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 16:352020-11-27دانش

پژوهشگران دانشگاه آزاد دولت آباد مچ بند هوشمند سلامت طراحی می کنند


مهدی حمیدخانی، مدیر واحد پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد دولت آباد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به پژوهش های متعددی که از سوی پژوهشگران این دانشگاه در حوزه اینترنت اشیاء صورت گرفته، - مدیر واحد پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد دولت آباد گفت: پژوهشگران دانشگاه آزاد دولت آباد درحال تهیه دستبند هوشمندی هستند که اطلاعات کارکنان را ذخیره و در اختیار مدیران قرار می دهد.

مهدی حمیدخانی، مدیر واحد پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد دولت آباد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به پژوهش های متعددی که از سوی پژوهشگران این دانشگاه در حوزه اینترنت اشیاء صورت گرفته، اشاره کرد و گفت: ما در حال تهیه پلتفرم هایی برای به کارگیری اینترنت اشیا هستیم که از این پلتفرم ها می توان در بخش های مختلف مدیریت فضای سبز شهر، مدیریت ترافیک و .

استفاده کرد.

حمیدخانی ادامه داد: یکی از موارد مهم برای مدیران در ارتباط با کارمندان، کنترل و اطلاع از سلامت و موقعیت کارکنان و کارمندان است.

برای همین منظور پژوهشگران دانشگاه آزاد دولت آباد درحال تهیه دستبند هوشمندی هستند که اطلاعات کارکنان را ذخیره و در اختیار مدیران قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگران دانشگاه آزاد دولت آباد مچ بند هوشمند سلامت طراحی می کنند

پژوهشگران دانشگاه آزاد دولت آباد مچ بند هوشمند سلامت طراحی می کنند