مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 16:252020-11-27سياسي

ترور شهید فخری زاده نقشه دشمنان را در جلوگیری از پیشرفت ایران برملا کرد


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها طی پیامی شهادت محسن فخری زاده را تسلیت گفت و تاکید کرد: ترور شهید فخری زاده نقشه دشمنان در جلوگیری از پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را برملا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها طی پیامی شهادت مجاهد عرصه جهاد علمی و خودکفایی، محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد: عن رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم: خیر الناس من حبس نفْسه فی سبیل الله، یجاهد اعداءه و یلتمس الـموت فی مصافّه خبر شهادت مجاهد عرصه جهاد علمی و خودکفایی، دکتر محسن فخری زاده رضوان الله علیه, سخت و جانکاه بود.

آنچه که امروز رخ داد، برگ دیگری از اسناد جنایت تروریسم دولتی است که رژیم منحوس صهیونیستی با افتخار خودش را پرچم دار آن می داند.

این ترور، نقشه دشمنان مردم ایران در جلوگیری از پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را برملا ساخت و بار دیگر ثابت کرد  که خونخواران صهیونیست و جنگ طلبان آمریکایی در مسیر ضربه زدن به پیشرفت کشور عزیزمان از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

یقیناً قطار حرکت کشور به سمت پیشرفت و فتح قله های افتخار علمی، متوقف نخواهد شد؛ جوانان دانشمندی که همچون فخری زاده ها، علیمحمدی ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور شهید فخری زاده نقشه دشمنان را در جلوگیری از پیشرفت ایران برملا کرد

ترور شهید فخری زاده نقشه دشمنان را در جلوگیری از پیشرفت ایران برملا کرد