مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 16:252020-11-27سياسي

تصمیم گیری در خصوص تعطیلی ادارات در قم


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با اشاره به جلسه روز شنبه ستاد عالی مقابله با کرونا با حضور رییس جمهور و وزرا، تصریح کرد: بعد از این جلسه در خصوص تعطیلی رسمی ادارات و دستگاه های اجرایی تصمیم گیری خواهد شد لذا فردا ادارات و دستگاه های ضروری به فعالیت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمدرضا گروسی در گفتگو زنده با شبکه خبر استان قم، بیان کرد: با توجه به مدیریت شهر های قرمز کشور به دلیل تشدید بیماری های ناشی از شیوع ویروس کرونا، استان قم نیز در خصوص تعطیلی ادارات و دستگاه های اجرایی ملزم به رعایت قوانین است که ادارات و دستگاه هایی که فعالیت ضروری انجام میدهند با 50 درصد کارکنان و سایر ادارات با یک سوم پرسنل به ادامه فعالیت بپردازند.

وی در خصوص بخش نامه جدید هیئت دولت در خصوص تعطیلی یک هفته ای ادارات و دستگاه های اجرایی، تصریح کرد: همه دستگاه های ضروری طبق روال هفته گذشته در محل کار حضور خواهند داشت و سایر دستگاه ها نیز تا ابلاغ رسمی از سمت ستاد مقابله با کرونا و سازمان اداری استخدام، به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

معاون استاندار با اشاره به جلسه روز شنبه ستاد عالی مقابله با کرونا با حضور رییس جمهور و وزرا، تصریح کرد: بعد از این جلسه در خصوص تعطیلی رسمی ادارات و دستگاه های اجرایی تصمیم گیری خواهد شد لذا فردا ادار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری در خصوص تعطیلی ادارات در قم

تصمیم گیری در خصوص تعطیلی ادارات در قم