مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 15:552020-11-27سياسي

آمریکا و اروپا از اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی پشتیبانی می کنند


ایالات متحده آمریکا و کشورهای اروپایی نیز در پشتیبانی از رژیم صهیونیستی برای انجام ترورها حضور دارند و بارها به آن اعتراف کرده اند.

- سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به ترور و شهادت محسن فخری زاده معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) در یک عملیات تروریستی گفت: این نوع اقدامات دشمنان بر علیه ملت ایران تازگی ندارد و دارای یک پیشینه تاریخی است، ما از ابتدای انقلاب با پدیده شوم تروریسم مواجه بودیم به گونه ای که می توان گفت جمهوری اسلامی ایران یکی از قربانیان اصلی تروریسم است.

وی با اشاره به حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی از گروه های تروریستی خاطر نشان کرد: جالب است که پشت صحنه این ترورها نیز کشورهای مدعی مبارزه با تروریسم هستند، اگرچه صهیونیست ها پشت بسیاری از این ترورها هستند اما ایالات متحده آمریکا و کشورهای اروپایی نیز در پشتیبانی از رژیم صهیونیستی برای انجام این ترورها حضور دارند و بارها به آن اعتراف کرده اند.

کشورهایی که در ظاهر مدعی مبارزه با تروریست ها هستند اما در عمل از تروریست ها حمایت می کنند.

معاون سیاسی سپاه در خصوص هدف دشمنان از انجام این ترورها نیز گفت: این ترورها با این هدف انجام می گیرد که جلوی پیشرفت ایران را بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و اروپا از اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی پشتیبانی می کنند

آمریکا و اروپا از اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی پشتیبانی می کنند