مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 15:352020-11-27دانش

دانشگاه فرهنگیان یا بنگاه کاریابی


شقایق خواجه؛* به تازگی در رسانه ها نامه ای منتشر شده که در آن وزیر علوم خواستار حذف دانشگاه فرهنگیان شده و عجیب تر اینکه نامه را به رهبر انقلاب فرستاده اند! ظاهرا جناب وزیر در این مدت باقی مانده ی دولت و پس از این همه گمنامی .

- جنابان مسئولان در این چند سال فقط به چشم یک بنگاه کاریابی به دانشگاه مهم فرهنگیان نگاه کرده اند؛ در صورتی که مرکز رشد و پیشرفت کشورمان همین دانشگاه است.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو-شقایق خواجه؛* به تازگی در رسانه ها نامه ای منتشر شده که در آن وزیر علوم خواستار حذف دانشگاه فرهنگیان شده و عجیب تر اینکه نامه را به رهبر انقلاب فرستاده اند! ظاهرا جناب وزیر در این مدت باقی مانده ی دولت و پس از این همه گمنامی خواسته اند خودی نشان داده و بگویند بله، بنده هم به فکر پیشرفت آموزش و پرورش می باشم! آقایان هیئت دولت بیکارند! حوصله شان که سر می رود یا نامه ای مملو از خزعبل می نویسند برای رهبر یا با حاشیه سازی و درگیر کردن قشری از جامعه با آن موضوع سر خودشان و ملت را برای مدتی گرم می کنند و اینگونه بود که 8 سالِ سیاه دولت تبخیرِ امید گذشت.

جناب وزیر در نامه شان فرموده اند به جای اینکه معلم از دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش و پرورش شود از ظرفیت فارغ التحصیلان بقیه دانشگاه ها استفاده کنیم تا این گونه از توسعه غیرکارشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فرهنگیان یا بنگاه کاریابی

دانشگاه فرهنگیان یا بنگاه کاریابی