مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 14:102020-11-27اقتصادي

سکه به کانال 10 میلیون تومان برگشت


سکه به کانال 10 میلیون تومان برگشترییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: علیرغم تعطیلی واحدهای طلا و جواهر، باتوجه به فعالیت صرافی ها و تغییرات در قیمت های جهانی طلا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ابراهیم محمدولی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: درست است که شهرهایی همچون تهران و مرکز استان هایی با وضعیت قرمز در شیوه ویروس کرونا، با اعمال محدودیت ها، اصناف غیرضروری و از جمله بازار سکه و طلا تعطیل بوده اند، اما شهرستان های کوچک تعطیل نبوده و فعالیت داشته اند و نیاز به مرجع قیمتی داشته اند.

به گفته وی، حدود 95 درصد از همکاران در این صنف مرجع قیمتی خود را سایت اتحادیه طلا و جواهر تهران قرار می دهند و به همین دلیل ما هم به نوعی مجبور هستیم که حدود 96 تا 97 درصد قیمت ها مشخص و مرجع قیمتی باشد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران تاکید کرد: این اختلاف سه - چهار درصدی هم به این منظور در نظر می گیریم که زمانیکه بازار فعالیت خود را از سر بگیرد، ممکن است تقاضا ، به همان میزان فاصله ای که در نظر گرفته ایم، کاهشی یا افزایشی اثرگذار باشد.

این در حالی است که برخی به قیمت گذاری اتحادیه در یک هفته اخیر در سایت خود گلهمند بودند اما دلیلی ندارد زمانیکه فعالیت در شهر تهران وجود ندارد، قیمت گذاری هایی که باید لحاظ شود، اتحادیه تهران لحاظ نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکه به کانال 10 میلیون تومان برگشت

سکه به کانال 10 میلیون تومان برگشت