مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 14:002020-11-27اجتماعي

احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات البرز/ بارش برف تداوم می باید


براساس شرایط جوی فعلی لغزندگی و اختلال در تردد جاده ها، آب گرفتگی معابر شهری، ریزش سنگ و رانش کوه، سقوط بهمن در ارتفاعات و جاده های کوهستانی مورد انتظار است.

- کرج - مدیرکل هواشناسی البرز گفت: براساس شرایط جوی فعلی لغزندگی و اختلال در تردد جاده ها، آب گرفتگی معابر شهری، ریزش سنگ و رانش کوه، سقوط بهمن در ارتفاعات و جاده های کوهستانی مورد انتظار است.

آرش بهارونداحمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به قرار گرفتن استان البرز در وضعیت هشدار زرد هواشناسی اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از ورود سامانه بارشی جدید از اوایل وقت یکشنبه و فعالیت آن تا صبح دوشنبه در استان است.

وی ادامه داد: این سامانه جبهه گرم بوده و بارش های رگباری و شدید به همراه رعد و برق، بعضی ساعات بارش برف و تگرگ و نیز وزش باد شدید و لحظه ای به همراه خواهد داشت ارتفاعات شمالی استان البرز نیز با شدت کمتر و به صورت کولاک برف خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز تصریح کرد: بر اساس شرایط جوی فعلی کاهش میدان دید، لغزندگی و اختلال در تردد جاده ها، آب گرفتگی معابر شهری، ریزش سنگ و رانش کوه، سقوط بهمن در ارتفاعات و جاده های کوهستانی حین و پس از فعالیت سامانه، سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل های فصلی مورد انتظار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات البرز/ بارش برف تداوم می باید

احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات البرز/ بارش برف تداوم می باید