مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 14:002020-11-27سياسي

هیچ قدرتی در جهان توان مبارزه با نیروی نامحدود بسیج را ندارد


هیچ قدرتی در دنیا توان موازنه قدرت با کشور و جامعه انقلابی ما را ندارد چون نیروی انسانی ما با وجود بسیج، یک نیروی نامحدود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد علم الهدی امروز در خطبه مجازی در سی ونهمین هفته برگزار نشدن نماز جمعه در مشهد، بسیج را تضمین حاکمیت اسلام بر سراسر جهان دانست و گفت: امام راحل می دانستند که جریان های استکبار و کفر، با این نظام و انقلاب دشمنی خواهند کرد لذا دوام این انقلاب و نظام را در حضور مردم بسیجی در صحنه می دیدند.

امام جمعه مشهد با اشاره به توپ بستن حرم توسط دولت استکباری روس تزار، بیان کرد: غیر از روس، رضاخان در کشتار مردم در مسجد گوهرشاد و محمدرضا در سال 57 حرم را مورد تعرض قرار دادند.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی ما با هیچ موازنه قدرتی قابل ارزیابی نیست، اظهار کرد: امکانات تسلیحاتی قابل توجهی داریم اما در برابر دشمن این امکانات، دستگاه ها و تجهیزات تسلیحاتی ما بازدارنده نیست بلکه، بازدارنده اصلی، بسیج هست.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: اگر دشمن در موازنه قدرت و ارزیابی اقدام به حرکت نظامی بکند، ممکن است در تسلیحات و تجهیزات موازنه قدرت داشته باشند اما در نیروی انسانی، هیچ قدرتی در دنیا توان موازنه قدرت با کشور و جامعه انقلابی ما را ندارد چون نیروی انسانی ما با وجود ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ قدرتی در جهان توان مبارزه با نیروی نامحدود بسیج را ندارد

هیچ قدرتی در جهان توان مبارزه با نیروی نامحدود بسیج را ندارد