مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 13:152020-11-27اجتماعي

امدادرسانی به 99 خودروی گرفتار در برف گیلان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از امدادرسانی به 99 خودروی گرفتار در برف در محورهای کوهستانی استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد و عنوان کرد: - ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از امدادرسانی به 99 خودروی گرفتار در برف در محورهای کوهستانی استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد و عنوان کرد: بارش برف در برخی از محورها با 50 سانت رسیده است.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه محور پونل خلخال به دلیل بارش شدید برف و کولاک تا اطلاع ثانوی مسدود است، اظهار کرد: محورهای سیاهکل - دیلمان، زیار- شوک و لات محله در شهرستان رودسر نیز با بارش شدید برف مواجه است.

وی با اشاره به بارش خفیف برف در محور رستم آباد - بره سر - کلیشم در شهرستان رودبار و محور بلوردکان - خصیب دشت و محور شوک - ملکوت در شهرستان املش، افزود: بارش برف در محور فومن - ماسوله، محور پونل - خلخال، محور اسالم - خلخال و گیلوان متوقف شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، ارتفاع برف در محورهای پونل - خلخال، اسالم - خلخال و بلوردکان - خصیب دشت را 50 سانت دانست و عنوان کرد: در محور سیاهمل دیلمان نیز بین 50 تا 60 سانت برف باریده است.

مرادی، با اشاره به بارش 20 تا 40 سانتی برف در محورهای گیلوان، زیار - شوک، لات محله و رستم آباد - بره سر - کلیشم، یادآور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 99 خودروی گرفتار در برف گیلان

امدادرسانی به 99 خودروی گرفتار در برف گیلان