مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 12:102020-11-27سياسي

اظهارات کلانتری درباره امام(ره) ناشی از بی اطلاعی یا کج فهمی است


عضو شورای مرکزی کانون دانشگاهیان در واکنش به اظهارات اخیر عیسی کلانتری گفت: متاسفانه این فهم ناقص، اشتباه و بسیار غلطی که آقای کلانتری در صحبت های خود ارائه می دهد ناشی از یا بی اطلاعی یا کج فهمی ایشان از تاریخ معاصر است.

- محمدحسین قائدشرف عضو شورای مرکزی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در گفت وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری فارس، در واکنش به اظهارات اخیر عیسی کلانتری رییس سازمان محیط زیست درباره امام(ره) گفت: به تازگی صحبت هایی از آقای کلانتری در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شده که نشان می دهد متاسفانه وی سخنان نابجایی را نسبت به حضرت امام(ره) نقل می کند، سخنان خیلی عجیبی که در واقع ماهیت و جنس آن توهین به شخصیت والای حضرت امام است.

وی افزود: آن چیزی که جای تعجب دارد این است که چطور تحلیل یک مقام دولتی ارشد از جمهوری اسلامی از وقایع مربوط به انقلاب اسلامی اینقدر غلط و نابجاست و می توان گفت یک فاجعه محسوب می شود.

قائدشرف تاکید کرد: شاید دولت محترم در همین انتهای کارش باید برای چهره های اصلی خودش کلاس جریان شناسی انقلاب را برقرار کند.

دبیر اسبق دفتر تحکیم وحدت یادآور شد: صحبتهای آقای کلانتری سه وجه دارد که باید به آن پرداخته شود و فکر می کنم مسائل پر اهمیتی هم در این وجوه نهفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات کلانتری درباره امام(ره) ناشی از بی اطلاعی یا کج فهمی است

اظهارات کلانتری درباره امام(ره) ناشی از بی اطلاعی یا کج فهمی است