مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 12:002020-11-27سياسي

کارخانه ایران پوپلین را احیا می کنم/پرداخت همه معوقات در روزهای آتی


مدیرعامل کارخانه ایران پوپلین در واکنش به انتقادات مدیریتی مطرح شده گفت: تمامی معوقات به زودی پرداخت و بخش راکد را فعال می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت،  در پی انتقادات مطرح شده نسبت به وضعیت کارخانه ایران پوپلین مدیرعامل جدید این کارخانه با انتشار پیامی اقدام به ارائه توضیحات شد.

 علی جهانگیر در ابتدای این پیام با انتقاد از برخی اخبار منتشره اظهار کرد: خیلی خرسندم از اینکه با پیشنهادات و انتقادات سازنده خود راهکارهای برون رفت از مشکلات صنعت نساجی گیلان خاصه ایران پوپلین را گوشزد می کنید  و گله مندم از سایت ها و پایگاه های خبری  که بدون تحقیق، مطالبی غیرواقعی و گاهاً کذب را در بولتن خبری خود منتشر می کنند.

وی با بیان اینکه تغییر مدیریتی صرفاً جهت توسعه، افزایش تولید و بهبود وضعیت معیشتی کارگران این مجموعه اتفاق افتاده تصریح کرد: اولین تلاش مجموعه مدیران شرکت ایران پوپلین و شرکت توسعه نگاه پویا از هلدینگ های زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی و کارکنان زحمتکش شرکت ایران پوپلین، احیا قسمت های تولیدی  راکد و نیمه فعال و اضافه کردن آن به چرخه تولید و همچنین نوسازی قسمت هایی از خطوط تولید بوده و ان شاءالله این روند تا پایان نوسازی کامل کارخانجات ایران پوپلین ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه ایران پوپلین را احیا می کنم/پرداخت همه معوقات در روزهای آتی

کارخانه ایران پوپلین را احیا می کنم/پرداخت همه معوقات در روزهای آتی