مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 11:502020-11-27بين الملل

آنکارا: تعلیق الحاق اراضی فلسطین به ازای عادی سازی روابط یک فریب است


وزیر خارجه ترکیه در واکنش به ادعای کشورهای عربی سازش کننده مبنی بر به تعلیق در آمدن الحاق کرانه باختری به ازای عادی سازی روابط، این اظهارات را تنها یک «فریب » خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه، امروز (جمعه)، به ادعای به تعلیق در آمدن اشغال کرانه باختری و قصد برخی از کشورهای عربی برای افتتاح سفارت در فلسطین اشغالی واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه الجزیره ، وزیر خارجه ترکیه در این خصوص گفت که اقدام برخی از کشورهای عربی در افتتاح سفارت در قدس امکان برپایی کشور فلسطین را تضعیف می کند.

در جریان اولین سفر رسمی هیأت اماراتی به تل آویو رسانه ها گزارش دادند یکی از مقام های این کشور رسما به گابی اشکنازی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی درخواست افتتاح سفارت را تحویل داده است.

از سوی دیگر، در جریان سفر نخستین هیأت بحرینی به تل آویو نیز، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفته بود که سفارتخانه های دو طرف به زودی در تل آویو و منامه افتتاح خواهد شد.

وزیر خارجه ترکیه در ادامه اظهارات خود به ادعای به تعلیق در آمدن اشغال کرانه باختری اشاره کرد و گفت: به تعلیق در آمدن الحاق اراضی فلسطین از جانب اسراییل به ازای عادی سازی روابط تنها یک فریب است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنکارا: تعلیق الحاق اراضی فلسطین به ازای عادی سازی روابط یک فریب است

آنکارا: تعلیق الحاق اراضی فلسطین به ازای عادی سازی روابط یک فریب است