مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 11:402020-11-27سياسي

وزارت دفاع: صنعت دفاعی، نیروی دریایی ارتش را به امکانات روز دنیا مجهز می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح به مناسبت 7 آذر، روز نیروی دریایی ارتش باصدور بیانیه ای با تاکید بر اینکه قدرت دریایی ایران لنگرگاه ثبات و امنیت در منطقه است، - وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح تاکید کرد: وزارت دفاع با تمام توان در جهت تجهیز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران اقدام خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح به مناسبت 7 آذر، روز نیروی دریایی ارتش باصدور بیانیه ای با تاکید بر اینکه قدرت دریایی ایران لنگرگاه ثبات و امنیت در منطقه است، اعلام کرد: صنعت دفاعی از هیچ تلاشی برای تجهیز نیروی راهبردی دریایی ارتش فروگذار نخواهد کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:تجلیل و تقدیر از دلاورمردان و دریادلان سرافراز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و پاسداشت یاد و خاطره شهدای قهرمان این نیرو، چه مناسبت و چه روزی بهتر و شایسته تر از سالروز حماسه ماندگار و سترگ ناو موشک انداز پیکان در هفتم آذرماه 1359 است.

روزی که به عنوان مروارید درخشان در افتخارات این نیرو و نقطه عطف در کارنامه آن تبدیل شد و همان طور که امام راحل (ره) فرمودند: نیروی دریایی هم برای نیرو های مسلح و هم برای کشور مایه آبرو و عزت بوده و یاد شهدای این نیرو ازجمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت دفاع: صنعت دفاعی، نیروی دریایی ارتش را به امکانات روز دنیا مجهز می کند

وزارت دفاع: صنعت دفاعی، نیروی دریایی ارتش را به امکانات روز دنیا مجهز می کند