مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 10:202020-11-27اقتصادي

اهدای پنج سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در شهرستان خوانسار


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوانسار گفت: در هفته بسیج پنج سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان خوانسار به ارزش هر سری 20 میلیون و 500 هزار تومان اهدا شد.

- محمد رحمانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خوانسار  با اشاره به اجرای بیش از 80 برنامه به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سال تشکیل بسیج در شهرستان خوانسار اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، راه اندازی پایگاه  ادارات  و  معرفی فرماندهان بسیج ادارات و توزیع ماسک رایگان میان خانواده نیازمندان شهرستان و افتتاح  طرح های بسیج سازندگی و دیدار با کادر درمانی انجام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوانسار با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های هفته بسیج از جمله مسابقه کتابخوانی برگرفته از کتاب سه دقیقه در قیامت و ختم قرآن هر شب برای یک شهید به صورت مجازی برگزار شد، گفت: در 15 نقطه از شهر خوانسار قرارگاه سلامت محله محور در راستای مقابله با ویروس کرونا و با هدف فرهنگ سازی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی تشکیل شد.

وی با اشاره به اقدامات گروه های جهادی در خوانسار گفت: امسال در شهرستان توسط این گروه ها 22 عرصه محرومیت زدایی در قالب احداث، تکمیل و تعمیر مسکن نیازمندان انجام  و در هفته بسیج یک پروژه به صورت نمادین از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای پنج سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در شهرستان خوانسار

اهدای پنج سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در شهرستان خوانسار