مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 09:452020-11-27اجتماعي

اجرای محدودیت ترافیکی شبانه معابر درون شهری در سنندج


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح محدودیت ترافیکی و تردد شبانه خودروها در سطح معابر درون شهری استان خبرداد و گفت: - ایسنا/کردستان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح محدودیت ترافیکی و تردد شبانه خودروها در سطح معابر درون شهری استان خبرداد و گفت: مشارکت مردم در اجرای این طرح ناشی از فرهنگ غنی مردم کردستان است.

سرهنگ برزو مرادی، در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اجرای طرح هوشمند مدیریت محدود سازی ترافیک اظهار کرد: طرح هوشمند مدیریت محدودسازی ترددهای شبانه خودروها همزمان با سراسر کشور از اول آذرماه در سطح معابر درون شهری استان اجرا شده است.

رییس پلیس راهور استان افزود: براساس این طرح هرگونه تردد خودروهای بومی و غیر بومی در شهرستان های با وضعیت قرمز و نارنجی به صورت شبانه از ساعت 9 شب تا 4 صبح کاملاً ممنوع است و صرفا خودروهای با پلاک عمومی و امدادی مجاز به تردد شبانه در داخل شهرها هستند.

وی با بیان اینکه در طول این مدت خوشبختانه مردم همکاری خوبی با پلیس راهور انتظامی استان داشته اند عنوان کرد: جا دارد که به سهم خود از همراهی و همدلی مردم در اجرای هر چه بهتر این طرح تقدیر و تشکر کنم و این مشارکت ناشی از فرهنگ والای مردم فهیم و قانونمدار کردستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای محدودیت ترافیکی شبانه معابر درون شهری در سنندج

اجرای محدودیت ترافیکی شبانه معابر درون شهری در سنندج