مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 08:552020-11-27اجتماعي

وضعیت جوی و ترافیکی راه ها/ بارش برف و باران در محورهای 12 استان


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در محور چالوس و آزادراه قزوین-رشت بارش برف و باران و در محورهای فیروزکوه و هراز بارش باران گزارش شده است.

- سرهنگ احمد شیرانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی، اظهار کرد: تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است، ضمناً محور چالوس و آزادراه قزوین-رشت دارای بارش برف و باران و محورهای فیروزکوه و هراز دارای بارش باران و آزادراه تهران-شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی گفت: شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، زنجان، قزوین، کردستان و مازندران- بارش باران در برخی از محورهای استان های فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه بویراحمد، گلستان، گیلان هستیم.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به تصادف منجر به فوت در استان فارس اظهار کرد: روز گذشته در ساعت 16:40 در محدوده پلیس راه قیر-کارزین، محور فرعی مرند-افزر جنوبی بین 3 دستگاه خودرو به دلیل تجاوز به چپ ناشی از سبقت غیر مجاز تصادف رخ می دهد که در پی این تصادف 3 نفر جان خود را از دست می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت جوی و ترافیکی راه ها/ بارش برف و باران در محورهای 12 استان

وضعیت جوی و ترافیکی راه ها/ بارش برف و باران در محورهای 12 استان