مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 08:552020-11-27اقتصادي

افتتاح سوله ورزشی با اعتبار 500 میلیون تومان در هلشی


رییس اداره ورزش و جوانان کرمانشاه از افتتاح سوله ورزشی در با اعتبار 500 میلیون تومان در هلشی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی بابا ملکی صبح امروز در مراسم افتتاح سه سوله ورزشی چند منظوره در آخرین روز از هفته بسیج، با ابراز خوشحالی از اینکه شاهد افتتاح سالن های ورزشی و واحدهایی هستیم که در اثر سیل آسیب دیده بودند، اظهار کرد: با همکاری اداره ورزش و جوانان، سپاه و بسیج سازندگی استان کرمانشاه سالن ورزشی که سال ها پیش باید به بهره برداری می رسید بعد از چند سال رکود توانستیم در آخرین روز هفته بسیج به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: بودجه استفاده شده برای این سالن 400 میلیون تومان بوده و 100 میلیون تومان هم سازمان بسیج سازندگی استان برای آن در نظر گرفته است.

رییس اداره ورزش و جوانان کرمانشاه با تقدیر از مسؤول بسیج سازندگی استان کرمانشاه به پاس همکاری مستمر و اثر بخش با مجموعه ورزش کرمانشاه، گفت: سپاه و بسیج همیشه به یاری همنوعان شتافته اند و همیشه گره های باز نشدنی با همکاری این عزیزان باز می شود.

باباملکی با اشاره به افتتاح سالن ورزشی هلشی، تصریح کرد: این سالن در زمینی به مساحت 600 متر مربع برای استفاده جوانان ورزشکار و ورزش دوست هلشی افتتاح شده و برای تهیه حامل های انرژی گرمایشی، آب و برق و ارائه خدمات بیشتر به ورزشکاران نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سوله ورزشی با اعتبار 500 میلیون تومان در هلشی

افتتاح سوله ورزشی با اعتبار 500 میلیون تومان در هلشی