مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 08:452020-11-27اجتماعي

برف و باران در جاده های 12 استان و انسداد 10 محور/کاهش 7.6 درصدی ترافیک جاده ها


مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها با اشاره به بارش برف و باران در جاده های 12 استان، گفت: در حال حاضر در محور چالوس و آزادراه قزوین-رشت بارش برف و باران گزارش شده است و در محورهای فیروزکوه و هراز بارش باران داریم.

- ایمان محرابی نیا در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها ، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات کسب شده از دوربین های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

* تردد روان در آزادراه های تهران-شمال و قزوین-رشت وی در تشریح وضعیت ترافیکی جاده های شمال بیان کرد: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در مسیر رفت و برگشت نشان می دهد.

* برف و باران در محورهای تهران-شمال مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها اظهار کرد: در حال حاضر در محور چالوس و آزادراه قزوین-رشت بارش برف و باران گزارش شده است و در محورهای فیروزکوه و هراز بارش باران داریم.

محرابی نیا از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، زنجان، قزوین،کردستان و مازندران خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و باران در جاده های 12 استان و انسداد 10 محور/کاهش 7.6 درصدی ترافیک جاده ها

برف و باران در جاده های 12 استان و انسداد 10 محور/کاهش 7.6 درصدی ترافیک جاده ها