مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 08:452020-11-27اجتماعي

آخرین آمار استفاده از «شاد» اعلام شد


مدارس از جمله اولین مراکزی بودند که از اوایل اسفندماه و در پی شیوع کرونا تعطیل شدند؛ وزارت آموزش و پرورش از همان ابتدا آموزش های تلویزیونی را در دستورکار قرار داد و بعد از چندی در 21 فروردین ماه سال جاری موفق به راه اندازی پیام رسانی داخلی موسوم به «شاد» .

- مدارس از جمله اولین مراکزی بودند که از اوایل اسفندماه و در پی شیوع کرونا تعطیل شدند؛ وزارت آموزش و پرورش از همان ابتدا آموزش های تلویزیونی را در دستورکار قرار داد و بعد از چندی در 21 فروردین ماه سال جاری موفق به راه اندازی پیام رسانی داخلی موسوم به شاد (شبکه اجتماعی دانش آموز) شد که استفاده از آن در سال تحصیلی جاری نیز به عنوان راهبرد اصلی آموزش و پرورش در دوران آموزش های غیرحضوری مدنظر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق آخرین آمارهای اعلام شده تا کنون 110 هزار و 979 مدیر، 12 میلیون و 286 هزار و 193 دانش آموز و 706 هزار و 342 معلم عضو شبکه شاد شده اند.

راه اندازی سامانه شاد مزایای زیادی را برای وزارت آموزش و پرورش، مدیران، معلمان و دانش آموزان در برداشته است.

اهم این موارد عبارتند از فضای مجازی ایمن برای دانش آموزان، بستر اختصاصی برای خانواده و مخاطبان آموزش و پرورش، تعاملی بودن، رایگان بودن (در راه اندازی برای وزارتخانه و در استفاده برای مخاطبان)، بهره گیری از ظرفیت های بومی، قابلیت نظار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار استفاده از «شاد» اعلام شد

آخرین آمار استفاده از «شاد» اعلام شد