مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 08:152020-11-27اجتماعي

محور مواصلاتی سقز - دیواندره مسدود شد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: با وجود تلاش چندین ساعته گروه های امدادی مسیر سقز - دیواندره در حد فاصل صاحب و ایرانخواه همچنان مسدود می باشد.

- پیام جلالی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سامانە بارشی از روز پنجشنبه در استان فعالیت خود را آغاز کرده است و شاهد بارش شدید برف و کولاک در شهرستان های سقز، بانە و دیواندرە بودیم.

وی افزود: علاوه بر مسدود شدن بسیاری از معابر درون شهری در این سه شهرستان شاهد بارش شدید برف و کولاک در هر چهار مسیر ارتباطی شهرستان سقز هستیم که تمامی این محورها مسدود و تعداد زیادی از مسافرین و خودروها در برف و کولاک شدید گرفتار شدند.

وی اعلام کرد: از ساعات اولیە دیشب بە همراە تیم عملیاتی استان در محورها مستقر شدە و با هماهنگی هایی که با تیم های عملیاتی 3 شهرستان دیواندرە، سقز و بانە داشتیم موفق به ساماندهی هفت تیم متشکل از 35 نیروی تخصصی و آموزش دیده بە همراە هفت دستگاە خودروی آمبولانس و خودروهای امدادی شدیم.

جلالی خاطرنشان کرد: تیم های امدادی از دیشب به این مسیرها اعزام شدند و هم اکنون نیز همراه عوامل راهداری مشغول بە امدادرسانی بە افراد گرفتار در برف و کولاک هستند.

وی اعلام کرد: ساعت 22 شب گذشته مسیرهای مسدود شدە سقز-بانە و سقز- بوکان بازگشایی شدند و تمامی خودروهای گرفتار در برف رهاسازی شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور مواصلاتی سقز - دیواندره مسدود شد

محور مواصلاتی سقز - دیواندره مسدود شد