مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 08:102020-11-27اجتماعي

اجرای مدیریت جامع طرح ترافیکی در ایلام


رییس پلیس راه استان ایلام از اجرای مدیریت جامع طرح ترافیکی محدودیت ها و ممنوعیت های جاده ای در موج سوم بیماری کرونا در استان خبر داد.

- رضا همتی زاده در گفتگو با و قطع زنجیره انتشار ویروس، پلیس راه با رعایت حقوق شهروندی در جهت حفظ سلامت و صیانت از شهروندان با افزایش دوربین های ثابت ثبت تخلف هوشمند و سیار و همچنین دوربین های نصب شده بر روی لباس ماموران پلیس مبادرت کرده و از ابتدای هفته آتی به صورت اتوماتیک اعمال مقررات مربوط به تخلفات طرح را اجرایی می کند.

وی ادامه داد: مبادی ورودی شهرهای نارنجی و قرمز به وسیله ایستگاه های کنترلی و سیستم های هوشمند مورد رصد و کنترل قرار می گیرد.

رییس پلیس راه استان ایلام اضافه کرد: کارکنان ادارات که محل سکونت و کار آنان در دو شهرستان واقع شده با معرفی نامه از اداره محل کار خود از پلیس راه مجوز تردد دریافت نماید تا در سامانه دوربین های ثبت تخلفات مستثنی شوند.

همتی زاده تصریح کرد: در هفته اول از اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی با همکاری همه مردم استان، میزان 90 درصد محدودیت های جاده ای رعایت شده است.

وی گفت: معدود رانندگان متخلف از مقررات وضع شده اجازه ورود به شهرهای نارنجی و قرمز را پیدا نکرده و عودت داده شدند و جریمه های تعیین شده نیز در خصوص آنها اعمال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مدیریت جامع طرح ترافیکی در ایلام

اجرای مدیریت جامع طرح ترافیکی در ایلام