مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 08:002020-11-27سياسي

جلسه مشترک مجلس و دولت برای افزایش حقوق کارگران


طبق توضیحات یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس قرار است طی جلسه ای مشترک میان مجلس و دولت، پیشنهادات تعدادی از نمایندگان و نیز کمیسیون اجتماعی درباره میزان افزایش حقوق کارگران در سال آینده مورد بررسی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از جلسه اعضای این کمیسیون با شورای عالی کار در هفته آینده درباره میزان افزایش حقوق کارگران در سال 1400 خبر داد و گفت: با توجه به تورم 60 درصدی موجود در قیمت کالاهای اساسی اما حقوق کارگران فقط 35 تا 40 درصد افزایش یافته است! حجت الاسلام سید سلمان ذاکر با اشاره به ایجاد سازوکارهایی برای تعیین میزان افزایش حقوق و دستمزد کارگران در بودجه سال آینده اظهار کرد: باید روش های تعیین حقوق و دستمزد گارگران تغییر کند، روش های فعلی منطبق بر واقعیت و عادلانه نیست.

وی افزود: امروز شاهد افزایش نرخ تورم تا 60 درصد هستیم و قیمت کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مردم روزبه روز و بی ضابطه در حال افزایش است و در این میان بیشترین آسیب را کارگران می بینند و هر روز سفره شان کوچک تر می شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: باید چاره اساسی برای وضعیت حقوق و دستمزد کارگران اندیشیده شود، با توجه به تورم 60 درصدی موجود در قیمت کالاهای اساسی، اما در سال آینده مورد بررسی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه مشترک مجلس و دولت برای افزایش حقوق کارگران

جلسه مشترک مجلس و دولت برای افزایش حقوق کارگران