مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 07:552020-11-27سياسي

تشویق و ترغیب دانش آموزان برای برپایی فریضه واجب نماز در بستر فضای مجازی


معاونت پرورشی و تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: فرهنگیان الگوی تمام و کمال برای فرهنگ سازی اقامه نماز در جامعه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، قدرت الله موسوی ارشد در جلسه شورای عالی اقامه نماز این شهرستان  با اشاره به اهمیت توجه به مقوله مهم نماز به عنوان یکی از مهمترین فرایض دینی گفت: یکی از فلسفه های وجودی برپایی نماز دور کردن  انسان از فساد و فحشا است.

وی افزود:  فرهنگیان و دانش آموزان نقش مهمی در ترویج این فرهنگ مهم دینی دارند که باید در این زمینه مسئولیت دینی واجتماعی خویش را به خوبی ایفا کنند.

معاونت پرورشی و تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد:  معلمان الگوی تمام و کمال برای فرهنگ سازی اقامه نماز در جامعه هستند که نباید خدای نکرده کم کاری و بی تفاوتی مشاهده شود.

موسوی ارشد در ادامه ابراز داشت: هنگام پخش اذان ظهر به مدت بیست دقیقه  طبق دستورالعمل و سند بنیادین آموزش و پرورش که یک سند بسیار مهم و بالادستی است، همکاران در خصوص اقامه نماز ظهر و عصر، این امر واجب الهی را  انجام وظیفه کنند.

وی تاکید کرد: درب اتاق محل کار همکاران به مدت بیست دقیقه برای پایی نماز بسته باشد و انجام این عمل نشان از اهمیت اقامه نماز و فرهنگ سازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشویق و ترغیب دانش آموزان برای برپایی فریضه واجب نماز در بستر فضای مجازی

تشویق و ترغیب دانش آموزان برای برپایی فریضه واجب نماز در بستر فضای مجازی