مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 07:352020-11-27سياسي

کسب رتبه اول جهان در کمپین آگاهی رسانی سرطان توسط محک


مؤسسه خیریه محک به عنوان یکی از 1100 سازمان عضو انجمن کنترل جهانی سرطان (UICC) از 170 کشور جهان، رتبه اول را برای کمپین آگاهی رسانی بیماری سرطان کسب کرد.

- مؤسسه خیریه محک به عنوان یکی از 1100 سازمان عضو انجمن کنترل جهانی سرطان (UICC) از 170 کشور جهان، رتبه اول را برای کمپین آگاهی رسانی بیماری سرطان کسب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، این مؤسسه به عنوان عضو رسمی انجمن UICC از سال 2016، هر ساله از 15 تا 26 بهمن ماه (روز جهانی سرطان تا روز جهانی سرطان کودک) در راستای تحقق هدف سوم سند توسعه پایدار سازمان ملل متحد مبنی بر تلاش برای سلامتی و رفاه، به کمپین جهانی روز سرطان می پیوندد و با مشارکت اعضای خانواده بزرگ محک، اقداماتی را برای آگاهی رسانی نسبت به بیماری سرطان، راه های تشخیص زودهنگام و کنترل آن و معرفی دغدغه های افراد مبتلا به این بیماری به جامعه، طراحی و اجرا می کند.

از میان 1100 سازمان عضو انجمن UICC، محک به عنوان یک سازمان ایرانی، و چهار سازمان دیگر از کشورهای سنگاپور، کنیا، نیجریه و قبرس به عنوان فینالیست های این جایزه انتخاب شدند و برای دریافت مقام اول بررسی شدند.

بررسی های انجمن کنترل جهانی سرطان نشان داد اقدامات مؤسسه خیریه محک از ایران در سال گذشته در میان مؤسساتی از 170 کشور جهان، بیشترین میزان موفقیت را در اطلاع رسانی درباره بیماری سرطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه اول جهان در کمپین آگاهی رسانی سرطان توسط محک

کسب رتبه اول جهان در کمپین آگاهی رسانی سرطان توسط محک