مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 07:202020-11-27سياسي

30 درصد شبکه برق استان گیلان فرسوده است


عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به فرسودگی 30 درصد شبکه برق استان به دلیل نوع آب و هوایی، گفت: قول های مساعدی برای اختصاص اعتبارات لازم جهت نوسازی شبکه برق داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز محمدنژاد صبح جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دو میلیون و 700 هزار خانه خالی در سراسر کشور وجود دارد، بیان کرد: اجرای طرح اخذ مالیات از خانه های خالی برای بهره مندی کسانی که در حوزه تأمین مسکن دچار مشکل هستند مؤثر است.

وی با اشاره به ایرادات شورای نگهبان نسبت به طرح اخذ مالیات از خانه های خالی، گفت: شورای نگهبان به موضوعاتی همچون چگونگی شناسایی خانه ها و جلوگیری از دور زدن این قانون توسط مالکان اشاره داشت که این موارد در اصلاحات، لحاظ شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه برای اجرای درست قانون نیازمند همکاری همه مسئولان به ویژه دولت هستیم، تصریح کرد: مجلس عدالت محوری در حوزه تقنینی و نظارتی را در دستور کار دارد زیرا تقویت نظارت، موجب تحقق عدالت می شود.

وی با اشاره به اینکه طبق گزارشات دریافتی میزان تولید گاز استان گیلان از میزان مصرفی آن بیشتر است، عنوان کرد: نحوه انتقال و توزیع گاز مهم است و با توجه به افت فشار گاز در استان های شمالی، خط 48 اینچی که از سمنان کشیده شد وضعیت را بهینه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد شبکه برق استان گیلان فرسوده است

30 درصد شبکه برق استان گیلان فرسوده است