مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 06:202020-11-27اقتصادي

بنگاه های اقتصادی فعال هرمزگان مالیات خود را در استان بپردازند


طبق قانون بنگاه هایی که در هرمزگان فعالیت دارند، باید در این استان مالیات خود را بپردازند.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: طبق قانون بنگاه هایی که در هرمزگان فعالیت دارند، باید در این استان مالیات خود را بپردازند.

فریدون همتی روز گذشته(6 آذرماه) در نشست شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان هرمزگان که با حضور مدیرانی از وزارت اقتصاد و سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد، با اشاره به بررسی مسائل مالیاتی بخش خصوصی و اقشار مختلف در این نشست، عنوان کرد: در هفته آینده جلساتی میان اداره کل امور مالیاتی استان با نمایندگان بخش خصوصی برای حل مسائل در این حوزه برگزار می شود.

وی ادامه داد: همچنین برای رفع دیگر مسائل و مشکلات مرتبط با مالیات اقشار مختلف و بخش خصوصی، جلساتی را در وزارت اقتصاد و سازمان امور مالیاتی کشور خواهیم داشت تا بررسی ها به صورت دقیق انجام و تصمیمات مناسب اتخاذ شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به موضوع بنگاه های اقتصادی فعال در هرمزگان که مالیات خود را خارج از استان و عمدتا در تهران پرداخت می کنند، تصریح کرد: برای رفع این مسئله، جلسه ای را در تهران و سازمان امور مالیاتی کشور برگزار خواهیم کرد تا در این زمینه در چارچوب قانون و مقررات تصمیم گیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنگاه های اقتصادی فعال هرمزگان مالیات خود را در استان بپردازند

بنگاه های اقتصادی فعال هرمزگان مالیات خود را در استان بپردازند