مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 06:152020-11-27سياسي

طرفداران برجام می خواهند در قدرت بمانند/ در دام دوقطبی ها نیفتیم


معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: آنهایی که شرایط اقتصادی امروز را پدید آوردند، تنها آورده خود را برجام می دانند و می خواهند مجددا به عرصه سیاسی بازگردند.

- سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به مسائل مطرح شده بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در خصوص مذاکره با آمریکا گفت: در ارتباط با فضای پدید آمده بعد از انتخابات آمریکا در داخل ایران، برخی سعی دارند از این وضعیت بهره های خاص خودشان را داشته باشند و از این شرایط به عنوان یک فرصت برای شروع مذاکره مجدد با آمریکا با این تلقی که مشکلات کشور از طریق مذاکره حل می شود، استفاده کنند.

وی ادامه داد: ما تجربه برجام را داریم و این تفکر در آن زمان نیز با همین توجیه مذاکره را در پیش گرفت و مدعی بود از روزی که این توافق اجرایی شود همه تحریم ها برداشته خواهد شد، اما تجربه نشان داد چنین اتفاقی نمی افتد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: به نظر می رسد آنها با تصور اینکه حافظه تاریخی مردم این ماجرا را از یاد برده است، عهدشکنی آمریکا در برجام را درنظر نمی گیرند.

سنایی راد خاطر نشان کرد: متأسفانه به نظر می رسد اهداف جناحی و سیاسی به مراتب پررنگ تر از ادعاهایی است که برای حل مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرفداران برجام می خواهند در قدرت بمانند/ در دام دوقطبی ها نیفتیم

طرفداران برجام می خواهند در قدرت بمانند/ در دام دوقطبی ها نیفتیم