مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 06:102020-11-27پزشكي

چهره و رفتار عفونت کرونا تغییر کرده است


چهره و رفتار عفونت کرونا ویروس تغییر کرده است.

- ایسنا/لرستان یک متخصص عفونی گفت: چهره و رفتار عفونت کرونا ویروس تغییر کرده است.

دکتر محمدرضا ناظر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه چهره و رفتار عفونت کرونا ویروس تغییر کرده است، اظهار کرد: بیماری قبلاً در افراد با تب و لرز و سرفه شروع می شد اما هم اکنون بیماری در اکثر بیماران با تب و لرز و بدن درد شروع و سپس در هفته دوم سرفه ها آغاز می شوند که این موضوع پزشک را گمراه کرده و اگر درمان فرد مناسب نباشد و شروع به فعالیت سنگین کند متأسفانه ویروس مثل قارچ کل ریه را درگیر و فرد دچار تنگی نفس شود.

وی با بیان اینکه بیماری به مرحله فاز شدید رسیده است، افزود: در این شرایط باید دارو و تخت ها مدیریت شوند و افراد نیازمند در اولویت بستری قرار گیرند.

این استاد تمام بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: مردم درخواست بستری بی مورد از پزشک خود نکنند و مسئولین به صورت سفارشی درخواست داروی خاص نداشته باشند و اجازه دهند متخصص عفونی کار خود را انجام دهد.

ناظر به تشخیص و درمان کووید - 19 در سطوح ارائه خدمات سرپایی در مراحل صفر و یک بیماری اشاره کرد و با بیان اینکه بیماری کووید 19 به صورت طیفی از علائم، از بی علامتی، قبل از بروز علائم تا موارد پنومونی شدید و سندروم دیسترس حاد تنفسی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره و رفتار عفونت کرونا تغییر کرده است

چهره و رفتار عفونت کرونا تغییر کرده است