مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 05:552020-11-27سياسي

لزوم تقویت نیروهای تبلیغی بومی و جهادی در منطقه جنوب شرق


معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به حضور هر چه بیشتر نیروهای بومی و جهادی در منطقه جنوب شرق تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد در جلسه ای که با حضور نخبگان عرصه تبلیغ جنوب استان سیستان و بلوچستان در محل شعبه جنوب شرق برگزار شد به تقویت نیروهای بومی منطقه تاکید نمود و اظهار داشت: تقویت نیروهای بومی جز سیاست های قطعی و اصلی دفتر تبلیغات اسلامی می باشد و با توجه به تجربه ای که این نیروها از سطح منطقه دارند می طلبد در امورات به کارگیری شوند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: پرچم مکتب اهل بیت (ع) در این منطقه به دست مبلغین جنوب شرق می باشد و باید این پرچم همیشه برافراشته نگه داشته شود که این خود نیز یک توفیق می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد بر حضور نیروهای جهادی و بومی در منطقه اشاره داشت و تصریح نمود: هیچ نقطه ای در کشور به اندازه جنوب استان سیستان و بلوچستان نسبت به جمعیت طلبه ندارد و وجود بیش از دو هزار طلبه در این منطقه خود مایه مباهات و دلگرمی می باشد و باید زمینه و انگیزه بیشتر برای حضور نیروهای جهادی و تبلیغی بومی در منطقه فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت نیروهای تبلیغی بومی و جهادی در منطقه جنوب شرق

لزوم تقویت نیروهای تبلیغی بومی و جهادی در منطقه جنوب شرق