مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 05:502020-11-27اقتصادي

نیاز به اهدای خون هیچ گاه متوقف نمی شود


مدیرکل انتقال خون فارس از حضور به موقع مردم جهت اهدای خون به نیازمندان تشکر و قدردانی کرد و گفت: نیاز به اهدای خون هیچ گاه کتوقف نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مسعود ترابی با اشاره به ایجاد کمپین اهدای خون که حدود دو هفته پیش توسط سازمان انتقال خون راه اندازی و در شبکه های مجازی منتشر شد، اظهار داشت: در پی انتشار این کمپین در هفته اول بالغ بر هفت هزار نفر به پایگاه های انتقال خون در سطح استان مراجعه کرده و بیش از پنج هزار نفر موفق به اهدا شدند که این میزان امروز به مقدار بیشتری افزایش یافته است.

وی ضمن تشکر از این مراجعه تاکید کرد: با توجه به نیاز انتقال خون فارس به دو هزار واحد خون و فرآورده های خونی به صورت روزانه، مراجعه مستمر و همیشگی و دائم به صورت ماهانه توسط اهداکنندگان لازم و ضروری است.

ترابی با بیان اینکه اداره کل انتقال خون فارس، 73 مرکز درمانی را تحت پوشش قرار می دهد، گفت: روزانه باید نیازهای 73 مرکز را به خون و فرآورده های خونی تامین کنیم و از آنجا که مدت نگهداری خون و پلاکت مدت کوتاهی است، لذا هیچ گاه بی نیاز از اهدای خون نیستیم.

مدیرکل انتقال خون فارس در ادامه با اشاره به وجود دو مرکز ثابت و دو پایگاه سیار در شهر شیراز گفت: همچنین در شهرستان های مختلف استان پنج پایگاه سیار وجود دارد که بنا به درخواست دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به اهدای خون هیچ گاه متوقف نمی شود

نیاز به اهدای خون هیچ گاه متوقف نمی شود