مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 05:452020-11-27بين الملل

رویترز: ونزوئلا با وجود تحریم های آمریکا، به چین نفت صادر می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری رویترز در خبری اختصاصی به نقل از اطلاعات به دست آمده از پایگاه داده ردیابی کشتی ها و نیز اسناد داخلی شرکت دولتی نفت ونزوئلا موسوم به پترولئوس دی ونزوئلا اعلام کرد با وجود تحریم های آمریکا، - خبرگزاری رویترز اعلام کرد با وجود تحریم های آمریکا، چین صدور نفت به ونزوئلا را از سر گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری رویترز در خبری اختصاصی به نقل از اطلاعات به دست آمده از پایگاه داده ردیابی کشتی ها و نیز اسناد داخلی شرکت دولتی نفت ونزوئلا موسوم به پترولئوس دی ونزوئلا اعلام کرد با وجود تحریم های آمریکا، کاراکاس صادرات نفت به چین را از سر گرفته است.

به نوشته این خبرگزاری، این اقدام پس از آن صورت می گیرد که تحریم های آمریکا، تجارت های این کشور را برای بیش از یکسال به شکل مخفیانه و زیرزمینی کرده بود.

به نوشته خبرگزاری رویترز، شرکت ملی نفت چین (CNPC) و شرکت پتروچاینا که از بزرگترین خریداران نفت ونزوئلا بودند، بارگیری نفت خام و سوخت در بنادر ونزوئلا را در اوت 2019 و پس از گسترش تحریم های آمریکا علیه شرکت پترولئوس دی ونزوئلا متوقف کرده بودند.

بر پایه این گزارش، اعمال این تحریم ها، بخشی از سیاست دولت ترامپ برای سرنگون کردن نیکلاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا بود؛ اما آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: ونزوئلا با وجود تحریم های آمریکا، به چین نفت صادر می کند

رویترز: ونزوئلا با وجود تحریم های آمریکا، به چین نفت صادر می کند