مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 05:302020-11-27اجتماعي

استان های کشور در پاییز لباس زمستان به تن کردند


سامانه بارشی، برخی استان های کشور را در بر گرفته و شهرهای بسیاری این روزها آسمانی بارانی یا برفی را تجربه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، همزمان با ورود سامانه بارشی به کشور، استان های مختلف بارش برف و باران را تجربه کردند و در آخرین ماه از پاییز چهره زمستانی به خود گرفتند.

بارش برف و باران در استان های مختلف موجب آماده باش گروه های امدادی شده و در برخی شهرها، بارش برف موجب بسته شدن برخی مسیرها و قطع شدن برق شده که این اتفاقات به همت گروه های امدادی رفع شده و یا در حال رفع است.

20 اکیپ تعمیراتی برق در ارومیه فعال شد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: بیش از 20 اکیپ تعمیراتی چهار مدیریت توزیع برق شهرستان ارومیه فعال شده است تا مشکلات بوجود آمده براثر قطع برق ناشی از بارش برف سنگین را رفع سازد.

اکبر حسن بگلو افزود: مدیریت های باهنر، ولیعصر، باکری و ایثار علاوه بر اکیپ های تعمیراتی و نگهداری شبکه و اکیپ های روشنایی نیز برای اتصال برق در برخی از مناطق ارومیه در تلاش است.

وی اضافه کرد: کارکنان و سیم بانان شرکت برق به همراه نیروهای شهرداری از همان لحظه اول که در حالت آماده باش کامل بودند با حضور در محلات و مناطق مختلف در تلاش هستند تا به زودی و کوتاه ترین زمان مممکن برق مناطق قطع شده را وصل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان های کشور در پاییز لباس زمستان به تن کردند

استان های کشور در پاییز لباس زمستان به تن کردند