مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 23:152020-11-26سياسي

آیا مایلید برای تزریق واکسن کرونا داوطلب شوید؟


چگونه برای یک دوره آزمایشی تزریق واکسن کرونا ثبت نام کنیم؟ چه کسی واجد شرایط است؟ آیا در ازای آزمایش بر روی افراد پولی به آنها پرداخت می شود؟ آیا واکسن آزمایشی می تواند از افراد محافظت کند؟ ممکن است افراد پس از زدن واکسن بیمار شوند؟ در صورت بیمار شدن .

- چگونه برای یک دوره آزمایشی تزریق واکسن کرونا ثبت نام کنیم؟ چه کسی واجد شرایط است؟ آیا در ازای آزمایش بر روی افراد پولی به آنها پرداخت می شود؟ آیا واکسن آزمایشی می تواند از افراد محافظت کند؟ ممکن است افراد پس از زدن واکسن بیمار شوند؟ در صورت بیمار شدن چه کسی هزینه های درمان را می پردازد؟ اینها سوالاتی هستند که اگر مانند بسیاری از افراد جهان قصد کمک به دانشمندان توسعه دهنده واکسن کرونا و شرکت در آزمایش ها را داشته باشیم، ممکن است به ذهن مان برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نیویورک تایمز، شاید شما یکی از افراد بشردوستی باشید که به دنبال راهی برای کمک به مبارزه با ویروس کرونا هستید.

شاید هم از آن دسته از افرادی هستید که امیدوارید بتوانید جزو اولین نفراتی باشید که واکسن آزمایشی را امتحان می کنید یا شاید جزو آن دو دسته از افراد نیستید و فقط به چند صد دلار پول نیاز دارید.

دلیل شما برای داوطلب شدن و زدن واکسن آزمایشی هر چه باشد، دانشمندان، متخصصان اخلاق زیستی و داوطلبان فعلی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا مایلید برای تزریق واکسن کرونا داوطلب شوید؟

آیا مایلید برای تزریق واکسن کرونا داوطلب شوید؟