مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 20:352020-11-26اقتصادي

تعطیلی پارک های تهران تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا


محدودیت های کرونایی در پایتخت اجرا شد.

مدیران شهری در خصوص تعطیلی بیش از 2000 پارک تهران می گویند تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستند و اگر ستاد تصمیم به تعطیلی بگیرد حتما اجرا خواهند کرد.

- گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، با توجه به شیوع گسترده کرونا و افزایش آمار مبتلایان و بالا رفتن تعداد فوتی ها قرار شد که دو هفته بسیاری از مشاغل تعطیل و منع تردد رفت و آمد در برخی ساعات اعمال شود.

قبل از اجرای طرح،  تعدادی از شهر در وضعیت قرمز ، نارنجی و زرد بودند و قرار شد با اجرای این طرح، دیگر غیربومی ها وارد شهر دیگر نشده و بومی ها هم از شهر خارج نشوند و اگر افراد غیربومی وارد شهر دیگری شوند، در صورت مشاهده در هر بیست و چهار ساعت جریمه می شوند.

اجرای تعطیلی تهران از اول آذر کلید خورد و قرار شد که استفاده از ماسک در تمامی اماکن عمومی الزامی و با متخلفان برخورد شود و تا عادی شدن وضعیت، این محدودیت ها ادامه پیدا کند.

تصمیمی برای تعطیلی پارک ها نداریم/تابع تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم چند روزی از اجرای طرح می گذرد.

شنیده شده که قرار است پارک های تهران هم تعطیل شوند، چرا که تعداد زیادی از شهروندان در این اماکن حضور پیدا کرده و تجمع می کنند، اما مسئولین شهری این موضوع را رد کرده و علی اصغر عطایی مدیرکل شهرداری تهران در این باره به خبرنگار فارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی پارک های تهران تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا

تعطیلی پارک های تهران تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا