مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 20:302020-11-26سياسي

با 2هزار هنرمند گوهرسنگ، باید به شهر ملی انگشتر مبدل شویم


باید ساماندهی 2 هزار هنرمند در بازارچه گوهرسنگ و هم چنین تبدیل قم به شهر ملی انگشتر پیگیری شود.

- ایسنا/قم استاندار قم گفت: باید ساماندهی 2 هزار هنرمند در بازارچه گوهرسنگ و هم چنین تبدیل قم به شهر ملی انگشتر پیگیری شود.

بهرام سرمست امروز در جلسه شورای معادن استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: باید به طور دقیق بحث مهم بازارچه گوهرسنگ و ساماندهی دو هزار هنرمند و هم چنین بحث مهم تبدیل قم به شهر ملی انگشتر از سوی مسئولان استان پیگیری شود.

به گفته استاندار قم در این موضوع باید شهرداری و دیگر دستگاه های مرتبط همکاری لازم را داشته باشند و در این زمینه هم نیاز است در سطح استان المان های ویژه شهر ملی انگشتر نصب شود و بخش خصوصی و دیگر تشکلات هم در این بحث ورود کنند.

وی با اشاره به ظرفیت های معادن طلا و مس استان ابراز کرد: متأسفانه این بحث طولانی شده است و ما دو هفته برای نتایج مطلوب در نظر می گیریم، اولویت نخست توسعه استان اکتشاف معادن در زمینه طلا و مس خواهد بود و تصمیم نهایی را می گیریم و پیگیری لازم هم بر عهده معاونت عمرانی استانداری خواهد بود.

دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم در ادامه این جلسه تصریح کرد: درحالی که بحث معادن استان می توانست به راحتی حل شود بیش از 7 ماه طول کشیده و وارد جلسه سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با 2هزار هنرمند گوهرسنگ، باید به شهر ملی انگشتر مبدل شویم

با 2هزار هنرمند گوهرسنگ، باید به شهر ملی انگشتر مبدل شویم