مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 19:152020-11-26اجتماعي

بارش 40 سانتی برف در محورهای کوهستانی گیلان/ انسداد پونل - خلخال


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه محور پونل - خلخال در شهرستان رضوانشهر به دلیل بارش شدید برف و کولاک مسدود است، گفت: ارتفاع برف در محورهای کوهستانی بین 15 تا 40 سانتیمتر گزارش شده است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه محور پونل - خلخال در شهرستان رضوانشهر به دلیل بارش شدید برف و کولاک مسدود است، گفت: ارتفاع برف در محورهای کوهستانی بین 15 تا 40 سانتیمتر گزارش شده است.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان گیلان به دنبال بارش برف، اظهار کرد: محور پونل - خلخال در شهرستان رضوانشهر به دلیل بارش شدید برف و کولاک تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی با اشاره به بارش شدید برف در محور اسالم - خلخال، افزود: بارش برف در محور سیاهکل - دیلمان و محور بلوردکان - خصیب دشت نیز شدید است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ادامه بارش برف در محور شوک - ملکوت شهرستان املش خبر داد و تصریح کرد: بارش برف در محدوده های گیلوان(ماسال)، لات محله(رودسر) و قوشه لانه(رودبار) نیز شروع شده است.

مرادی، با بیان اینکه هم اکنون در محورهای کوهستانی استان بارش برف و در سایر محورهای مواصلاتی بارش باران داریم، اضافه کرد: ارتفاع برف در منطقه اسالم به خلخال، خصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش 40 سانتی برف در محورهای کوهستانی گیلان/ انسداد پونل - خلخال

بارش 40 سانتی برف در محورهای کوهستانی گیلان/ انسداد پونل - خلخال