مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 16:252020-11-26سياسي

افشاگری علیرضا زاکانی در مورد جاسوسان ضد جبهه انقلابی در کشور!


زاکانی رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه تمام مشکلات اقتصادی و فساد به جبهه تفکر غیرانقلابی برمی گردد، مدعی شد: «پشت این ها سرویس های جاسوسی بیگانه قرار دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از تسنیم، رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: جبهه مقابل ارزش های انقلابی منحصر به یک فرد یا گروه سیاسی نیست، بلکه این جبهه متشکل از قدرت و ثروت است، که برای در قدرت ماندن حاضر هستند ثروت و اندوخته خود را صرف کنند.

پشت این لایه امنیتی، سرویس های جاسوسی بیگانه قرار دارند، که از ابزار فکری، وادادگی غربی، فضای مجازی، اطلاعات و پول بهره مند هستند، و تمام مشکلات اقتصادی، فساد امروز به این موارد بر می گردد، باید در جهت اصلاح آن گام های موثری برداشته شود.

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: برای عبور از مشکلات کنونی باید به مدیریت با اندیشه انقلابی و توزیع عادلانه ثروت و امکانات در جامعه توجه کرد.

علیرضا زاکانی در نشست مجازی با اعضای بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از نحوه مدیریت کرونا انتقاد کرد و اظهار داشت: از همان ابتدا مدیریت موضوع کرونا به صورت متمرکز به وزارت بهداشت واگذار و این موضوع صرفاً یک مسئله بهداشتی تلقی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری علیرضا زاکانی در مورد جاسوسان ضد جبهه انقلابی در کشور!

افشاگری علیرضا زاکانی در مورد جاسوسان ضد جبهه انقلابی در کشور!