مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 16:202020-11-26حوادث

کشف قریب به 3 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از انهدام یک باند حرفه ای قاچاق وکشف قریب به 3 تن مواد مخدر در عملیات مسلحانه پلیس استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از انهدام یک باند حرفه ای قاچاق وکشف قریب به 3 تن مواد مخدر در عملیات مسلحانه پلیس استان خبر داد.

سردار احمد طاهری بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های زاهدان ، ایرانشهر و خاش با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اعضای یک باند سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال 2 محموله بزرگ مواد مخدر را به داخل کشور داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: شب گذشته ماموران یگان امداد شهرستان زاهدان در قالب چند تیم عملیاتی با انجام یک سری اقدامات تخصصی، یک تیم از اعضای این باند قاچاق را که قصد انتقال و جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر از طریق ارتفاعات و مناطق صعب العبور این شهرستان داشتند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: در ادامه این عملیات ماموران پس از شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان در منطقه کورین با عکس العمل سریع سوداگران مرگ را در محاصره قرار داده و ضمن دستگیری 2 نفر از مخفیگاه آنان یک تن و 244 کیلوگرم مواد مخدر شامل 676 کیلو تریاک و 568 کیلو گرم حشیش به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف قریب به 3 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

کشف قریب به 3 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان