مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 16:202020-11-26سياسي

جناب کلانتری شما چرا؟


آقای عیسی کلانتری در تحلیلی از اوضاع سال های آخر رژیم محمد رضا شاه پهلوی حضرت روح الله را فرزند ناخلف آمریکا دانسته اند؛ هنر و درک صحیح حضرت روح الله از اوضاع سیاسی داخل ایران و شرایط حاکم بر جهان را نمی توان به حساب آمریکا گذاشت و کمال بی انصافی و نادانی .

- آقای عیسی کلانتری در تحلیلی از اوضاع سال های آخر رژیم محمد رضا شاه پهلوی حضرت روح الله را فرزند ناخلف آمریکا دانسته اند؛ هنر و درک صحیح حضرت روح الله از اوضاع سیاسی داخل ایران و شرایط حاکم بر جهان را نمی توان به حساب آمریکا گذاشت و کمال بی انصافی و نادانی است که بخواهیم آمریکا را در این پیروزی انقلاب و سقوط شاه، شریک حضرت امام قرار دهیم و این تعبیر زشت و ناصحیح را بکار ببریم.

پایگاه خبری جماران: اخیرا سخنانی از جناب آقای دکتر عیسی کلانتری معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در فضای مجازی منتشر شده است که باعث تعجب و تحیر دوستان و علاقمندان به حضرت روح الله گردید.

ایشان برادر شهید مهندس موسی کلانتری وزیر راه و ترابری دولت شهید رجایی است که در حادثه هفتم تیر به شهادت رسید و خودشان سابقه 16 سال وزارت در دولت های جناب مهندس میر حسین موسوی و مرحوم آیه الله هاشمی رفسنجانی را دارند و خدمات زیادی به نظام و انقلاب و کشور کرده اند ولی اخیرا در دو مورد نسبت های ناروا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جناب کلانتری شما چرا؟

جناب کلانتری شما چرا؟