مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 16:152020-11-26سياسي

اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در سطح پایگاه های بسیج بافت


فرمانده سپاه شهرستان بافت با تأکید بر نقش جوانان در بیانیه گام دوم گفت: برنامه های مختلفی را در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در سطح پایگاه های بسیج داریم و سعی می کنیم از تمام ظرفیت ها که اصلی ترین آن بحث مطالبه گری است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بافت، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان های بافت، رابر و ارزوییه در مراسم اولین همایش بیانیه گام دوم انقلاب در شهرستان بافت اظهار داشت: جوانان و علی الخصوص دانشجویان و مجموعه بسیج دانشجویی باید تمام تلاش و همت خود جهت اجرایی کردن بیانات مقام معظم رهبری را داشته باشند.

وی گفت: لذا مجموعه بسیج دانشجویی شهرستان بافت بر آن شد، همایشی جهت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برگزار کند تا جوانان و دانشجویان به رسالت عظیمی که امام خامنه ای در چهل ساله دوم انقلاب بر دوششان نهاده اند را بهتر و بیشتر درک کنند.

مصطفی امام بخش فرمانده سپاه شهرستان بافت با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه است، اظهار داشت: بسیج در جهان اسلام گسترش پیدا کرده، بسیج مردمی و امیدآفرین است و تفکر بسیجی در تنگناها گره گشا است.

وی با تأکید بر نقش جوانان در بیانیه گام دوم عنوان کرد: برنامه های مختلفی را در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در سطح پایگاه های بسیج داریم و سعی می کنیم از تمام ظرفیت ها که اصلی ترین آن بحث مطالب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در سطح پایگاه های بسیج بافت

اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در سطح پایگاه های بسیج بافت