مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 15:552020-11-26سياسي

قرارگاه 17 ربیع، پایگاه کنترل قیمت ها و مبارزه با گرانفروشی است


قرارگاه 17 ربیع، پایگاه کنترل قیمت ها و مبارزه با گرانفروشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قرارگاه 17 ربیع الاول در سپاه نینوا گلستان عصر پنج شنبه به دنبال فرمان رهبر معظم انقلاب با مشارکت و همکاری دستگاه های نظارتی در مبارزه با گران فروشی ها و کنترل قیمت ها و با کمک بسیج تشکیل شده است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان در این خصوص گفت: این جلسات جهت هماهنگی بین بخشی با ساز و کار مشارکت همه مراجع ذیربط برای کنترل زودهنگام و موثر قیمت هایی که بی رویه بالا رفته و یا احتکار می شود تبیین می شود.

سردار علی ملک شاهکوهی افزود: بسیج با توان حداکثری خود با سازماندهی نیروهای مردمی در کنار مراجع ذیربط به دنبال اجرای دقیق فرمان رهبر معظم انقلاب برای تحقق اهداف این قرارگاه است.

وی بیان کرد: در شرایطی که اغلب مردم با مشکلات معیشتی و اقتصادی مواجه هستند متأسفانه برخی افراد سودجو با گران فروشی و احتکار مشکلات مردم را دوچندان می کنند که باید قاطعانه با آنها برخورد شود.

ملک شاهکوهی گفت: شهروندان استان گلستان با مشاهده مواردی از گران فروشی و تخلفات اقتصادی و احتکار می توانند گزارش آن را از طریق شماره تماس 114 اطلاع دهند و به مردم اطمینان می دهیم که شناسایی افراد سودجو و متخلف در دستور کار قرار خواهد گرفت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه 17 ربیع، پایگاه کنترل قیمت ها و مبارزه با گرانفروشی است

قرارگاه 17 ربیع، پایگاه کنترل قیمت ها و مبارزه با گرانفروشی است