مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 15:452020-11-26سياسي

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهدای مقاومت در گلزار شهدای کرمان


به مناسبت هفته بسیج، پایگاه مقاومت بسیج شهدای مقاومت در گلزار شهدای کرمان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، عصر امروز مراسم عطرافشانی قبور مطهر شهدا و افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهدای مقاومت گلزار شهدای کرمان با حضور فرمانده سپاه ثاارلله استان کرمان و جمعی از مسئولان افتتاح و علی علیزاده به فرماندهی این پایگاه منصوب شد.

سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان حاج قاسم در هر عرصه ای جامعیت داشت، اظهار داشت: حاج قاسم یک شخصیت با بالاترین درجه نظامی بود که بزرگترین جبهه را فرماندهی می کرد در یک منطقه و در مقابل شقی ترین افراد بشری ایستاد و سخت ترین فرمان نظامی را در برابر آنها می دهد، اما می شود یک عارف که به بزرگترین شخصیت های جهان اسلام تذکر می دهد.

وی عنوان کرد: حاج قاسم چه ویژگی هایی داشت که الگوی عملی جهان اسلام و آزادی خواهان و الگوی ایران شد، اتفاق کوچک نبود همه می توانند حاج قاسم سلیمانی شوند و حاج قاسم دست نیافتنی نیست مکتب او مکتب مصونیت انقلاب اسلامی و ایران است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه با توجه به مأموریت ها در گلزار شهدای کرمان پایگاه مقاومت بسیج خاص گلزار راه اندازی شد، افزود: اگر وضعیت سفید شود روزانه حدود سه هزار دانشجو و دانش آموز در قالب راهیان نور به اینجا می آین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهدای مقاومت در گلزار شهدای کرمان

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهدای مقاومت در گلزار شهدای کرمان