مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 15:352020-11-26سياسي

اجرای طرح آمران سلامت توسط بسیجیان پارس آباد/ اهمیت توجه به سلامت معنوی جامعه


مسؤول بسیج هنرمندان شهرستان پارس آباد گفت: بسیج هنرمندان شهرستان پارس آباد به مناسبت هفته بسیج، با اجرای طرح آمران سلامت و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در بین مردم، - خبرگزاری فارس - لشکر سلیمانی ها؛ ویژه نامه هفته بزرگداشت بسیج: اشرف دادده عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار کرونا را شکست داد.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر موجب قوام جامعه اسلامی بوده و همه مسؤولان و اقشار مختلف مردم وظیفه دارند در زمینه ترویج این فریضه مخصوصا امربه زدن ماسک و نهی از نزدن ماسک که جزو ضروریات شرایط امروز است، اقدام نمایند.

مسؤول بسیج هنرمندان شهرستان پارس آباد ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر از جمله تکالیف قرآنی است و باید به آن توجه جدی شود که این دو فریضه از والاترین و شریف ترین واجبات بوده که به وسیله این دو واجب، دیگر واجبات نیز برپا می شود.

اهمیت توجه به سلامت معنوی جامعه دادده بیان کرد: در این راستا بسیج هنرمندان با هدف قطع زنجیره بیماری، کار آموزش و تذکر لسانی برای استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را در محدوده مختلف شهر اجرا می کند و امید است با این حرکت فراگیر در کنار فعالیت های جهادی ضدعفونی و کمک های مؤمنانه، شاهد کاهش شیوع و کنترل این بیماری فراگیر و تبعات آن در سطح جامعه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح آمران سلامت توسط بسیجیان پارس آباد/ اهمیت توجه به سلامت معنوی جامعه

اجرای طرح آمران سلامت توسط بسیجیان پارس آباد/ اهمیت توجه به سلامت معنوی جامعه