مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 15:352020-11-26سياسي

بهره برداری از 28 هکتار گلخانه طی دوسال اخیر در کاشان


28 هکتار گلخانه که 23 هکتار از آن برای سبزی کاری و سیفی جات و 5 هکتار نیز برای گل های زینتی ایجادشده که از مجموع آن 8 گلخانه در سال 98 و 99 به بهره برداری رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، علی اکبر مرتضایی در جلسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست که با حضور نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: اجرای طرح هر روستا یک محصول می تواند ضمن صرفه جویی در منابع، درزمینهٔ توسعه و رونق اقتصادی و حفظ شرایط زندگی مردم در روستا مؤثر باشد.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به اهمیت توسعه گلخانه ها در سطح شهر و روستا، تصریح کرد: درزمینهٔ احداث گلخانه ها با تسهیل در صدور پروانه و پرداخت تسهیلات مناسب می توان ضمن حفظ و صرفه جویی در مصرف منابع آب، در مکانیزه کردن و رونق محصولات کشاورزی درزمینهٔ های مختلف کمک کنیم و در کنار آن به اشتغال زایی در این حوزه برسیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت گلخانه ها در شهرستان، خاطرنشان کرد: تاکنون 28 هکتار گلخانه که 23 هکتار از آن برای سبزی کاری و سیفی جات و 5 هکتار نیز برای گل های زینتی ایجادشده که از مجموع آن 8 گلخانه در سال 98 و 99 به بهره برداری رسیده است مرتضایی گفت: ازجمله مسائل و مشکلات زیرساختی در توسعه گلخانه ها عوامل توپوگرافی، EC آب، هزینه تمام شده بالا و خدما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 28 هکتار گلخانه طی دوسال اخیر در کاشان

بهره برداری از 28 هکتار گلخانه طی دوسال اخیر در کاشان