مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 15:352020-11-26سياسي

نیکزاد: دولت منابع مالی تامین بسته معیشتی مصوب مجلس را دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی نیکزاد پیش از بازگشت از سفر خود به خراسان شمالی در جمع خبرنگاران مبنی بر آخرین وضعیت بسته های معیشتی مصوب مجلس اظهار کرد: - نائب رییس دوم مجلس با اشاره به وضعیت بسته معیشتی مصوب نمایندگان گفت: دولت منابع این طرح را دارد و اجرای اعطای بسته های معیشتی از سوی دولت و مجلس به توافق می رسد و در کشور اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی نیکزاد پیش از بازگشت از سفر خود به خراسان شمالی در جمع خبرنگاران مبنی بر آخرین وضعیت بسته های معیشتی مصوب مجلس اظهار کرد: بسته های معیشتی مصوب و موردنظر نمایندگان مجلس برای 20 میلیون نفر مبلغ 120 هزار تومان و به ازای 40 میلیون نفر نیز هر نفر 60 هزار تومان است.

وی مجموع منابع لازم برای اجرای طرح بسته های معیشتی مورد تصویب مجلس طی 4 ماه انتهای امسال 20 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: به نظر می رسد که دولت منابع اجرای این کار را دارد.

نائب رییس دوم مجلس با برآورد منابع لازم برای اجرای بسته معیشتی مورد اجرای دولت تصریح کرد: دولت قرار است طی 4 ماه انتهای امسال به 30 میلیون نفر به ازای هر نفر 100 هزار تومان پرداخت کند که درمجموع رقمی بالغ بر 12 هزار میلیارد تومان را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکزاد: دولت منابع مالی تامین بسته معیشتی مصوب مجلس را دارد

نیکزاد: دولت منابع مالی تامین بسته معیشتی مصوب مجلس را دارد