مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 15:102020-11-26سياسي

مجلس به خواسته کرونایی خود رسید!


پیش از آنکه خبر انتصاب امیرحسین قاضی زاده هاشمی در ستاد ملی مقابله با کرونا رسانه ای شود، نمایندگان مجلس به ویژه اعضای کمیسیون بهداشت و درمان بارها و بارها خواستار عضویت رییس این کمیسیون در ستاد مقابله با کرونا بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه اعتماد نوشت: پس از تایید طرح یارانه ای تامین کالاهای اساسی، نایب رییس اول مجلس به جای روسای کمیسیون های بهداشت و شوراها عضو ستاد مدیریت کرونا شد نمایندگان مجلس به ویژه اعضای کمیسیون بهداشت و درمان بارها خواستار عضویت رییس این کمیسیون در ستاد مقابله با کرونا بودند.

قوای انتخابی ایران این روزها سردترین روابط با یکدیگر را حداقل در چند سال اخیر پشت سر می گذارند؛ چنان که کمتر روزی است که یا نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی علیه دولتی ها موضع نگیرند یا دولتی ها با اظهارات و اقداماتی علیه پارلمان، صدای انتقادهای تند و تیز ساکنان ساختمان هرمی شکل میدان بهارستان را درنیاورند؛ موضع گیری هایی که از سطح وزرا و نمایندگان عبور کرده و تاکنون دست کم 3 مرتبه سبب شده حسن روحانی و محمدباقر قالیباف به عنوان روسای قوای مجریه و مقننه علیه یکدیگر زبان بگشایند.

یکی از مشهورترین این موارد به اظهارات رییس جمهوری و رییس مجلس درباره ویروس کرونا و البته رابطه با امریکا برمی گردد که حداقل درب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس به خواسته کرونایی خود رسید!

مجلس به خواسته کرونایی خود رسید!