مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 15:052020-11-26سياسي

احتمال تمدید محدودیت ها در اردستان وجود دارد


در کارگروه امروز ستادکرونای شهرستان اردستان، درباره موضوعاتی چون احتمال تمدید محدودیت ها در شهرستان، علت ضدعفونی نکردن معابر و اماکن عمومی و همچنین ضرورت حمایت از اصناف متضرر از کرونا، - ایسنا/اصفهان در کارگروه امروز ستادکرونای شهرستان اردستان، درباره موضوعاتی چون احتمال تمدید محدودیت ها در شهرستان، علت ضدعفونی نکردن معابر و اماکن عمومی و همچنین ضرورت حمایت از اصناف متضرر از کرونا، توضیحاتی بیان شد.

علیرضا فرح بخش عصر امروز (پنجشنبه_6 آذر) در کارگروه ستاد کرونای شهرستان که در فرمانداری اردستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به موقعیتی که اردستان دارد و مسافرپذیر است، در هفته گذشته افراد غیربومی در روستا و شهرهای شهرستان نسبتا زیاد بود که با تلاشی که نیروی انتظامی انجام داد، تعداد زیادی از این افراد به شهرهای خود برگشت داده شدند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در هفته اول محدودیت ها، بسیاری از صنوف محدودیت ها را رعایت نکردند، افزود: در صورتی که مردم و اصناف محدودیت ها را رعایت نکنند و وضعیت شیوع ویروس همچنان ادامه داشته باشد، احتمال تمدید محدودیت ها در اردستان وجود دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردستان تصریح کرد: با وجود گلایه های اصناف از طرح محدودیت ها، ناگزیر به اجرای آن بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تمدید محدودیت ها در اردستان وجود دارد

احتمال تمدید محدودیت ها در اردستان وجود دارد