مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 14:552020-11-26سياسي

عدالت رمز پایداری حکومت است/ لزوم توجه یکسان به تمام استان ها


نائب رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عدالت رمز پایداری هر حکومتی است، گفت: نباید نگاهمان صرفا به تهران باشد زیرا استان های محروم نیز جزیی از این کشور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نیکزاد عصر امروز در شورای اداری خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: عدالت اجتماعی رمز پایداری هر حکومت است زیرا عدالت سبب خوش بینی افراد نسبت به حکومت می شود لذا باید بدانیم خراسان شمالی که استانی محروم است نیز جزو کشور بوده و نباید صرفاً نگاهمان به تهران باشد و باید به تمام استان ها توجه شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی اختیارات اجرایی ندارد و نمی تواند در کار دولت دخالت کند، گفت: با این حال سعی می کنیم گره ای از خراسان شمالی باز کنیم لذا از وزارت خانه های مختلف نمایندگانی را با خود آورده ایم تا دولت نیز در تصمیم گیری ها دخیل باشد.

وی با اشاره به محرومیت خراسان شمالی، افزود: خراسان شمالی تمام شرایط کمک های ویژه دولت را دارد و باید به خراسان شمالی نگاهی ویژه شود.

نیکزاد با تاکید بر اینکه مصوبات شورای اداری باید اجرایی شود، بیان کرد: مصوبات جلسه بر شتاب رشد خراسان شمالی خواهد افزود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت رمز پایداری حکومت است/ لزوم توجه یکسان به تمام استان ها

عدالت رمز پایداری حکومت است/ لزوم توجه یکسان به تمام استان ها