مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 14:402020-11-26سياسي

نماز جمعه در 3 شهرستان استان اردبیل برگزار می شود


مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: نماز جمعه این هفته با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در 3 شهرستان استان اردبیل برگزار می شود.

- حجت الاسلام ناصر نصیری عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: بر اساس مصوبه اخیر ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و تأیید نماینده ولی فقیه در استان اردبیل نماز جمعه این هفته با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در 3 شهرستان استان اردبیل برگزار می شود.

وی افزود: این هفته در شهرستان های نمین، سرعین و کوثر نماز عبادی و سیاسی جمعه برگزار می شود و با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در سایر شهرستان ها و بخش ها نماز جمعه اقامه نخواهد شد.

رعایت کامل موازین بهداشتی در مناطق اقامه نماز جمعه مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اردبیل بیان کرد: مردم متدین 3 شهرستان مذکور با رعایت موارد بهداشتی از فیوضات معنوی اقامه نماز جمعه این هفته بهره مند خواهند شد.

حجت الاسلام نصیری رعایت موارد بهداشتی در این ایام جهت حفظ سلامتی همه نمازگزاران را ضروری دانست و افزود: مؤمنان نمازگزار حتماً در منزل خود وضو گرفته و ضمن استفاده از ماسک و دست کش، از سجاده و مهر شخصی و کیسه های کفش یک بار مصرف استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه در 3 شهرستان استان اردبیل برگزار می شود

نماز جمعه در 3 شهرستان استان اردبیل برگزار می شود