مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 14:252020-11-26سياسي

لزوم ضدعفونی مکان های پر تردد دلگان


تمامی دهیاران بخش مرکزی و جلگه چاه هاشم مکلف هستند دستگاه ضدعفونی تهیه و با همکاری پایگاه ها و بهورزان مکان های پر رفت و آمد و مناطق دارای بیمار مشکوک را در روستاها ضدعفونی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دلگان، ستاد مبارزه با کرونا شهرستان دلگان در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس از اعمال تصمیمات جدید در این شهرستان خبر داد.

فرماندار دلگان در این جلسه اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و زیر ساخت های نامناسب ، وسعت و پراکندگی استان و عدم دسترسی همه مردم به تست کرونا تصمیمات خلاقانه و  متفاوتی در راستای مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان دلگان اعمال خواهد شد.

مجتبی شجاعی افزود: تشکیل اتاق فرماندهی مشترک ستاد مبارزه با کرونا شهرستان جهت هماهنگی های لازم، تشکیل سه اکیپ متشکل از شبکه بهداشت، هلال احمر، نیروی انتظامی و سپاه صرفا کار نظارت بر اصناف شهر و انجام مانور روزانه در راس ساعت 12 ظهر را در بازار انجام دهند و صاحبان اصناف ضروری فاقد ماسک را پلمپ کنند.

شجاعی تصریح کرد: تمامی دهیاران بخش مرکزی و جلگه چاه هاشم مکلف اند دستگاه ضدعفونی تهیه و با همکاری پایگاهها و بهورزان مکان های پر رفت و آمد و مناطق دارای بیمار مشکوک را در روستاها ضدعفونی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ضدعفونی مکان های پر تردد دلگان

لزوم ضدعفونی مکان های پر تردد دلگان